Ogˇlne
Data Temat
2014-04-04 10:51 Ostatni raz bylam u niej rok temu,w lecie 2009 juz tam nie p
2014-04-04 07:17 g─Öste, ale troch─Ö to wkurza.
2014-04-04 02:54 Je┼╝eli przejmujemy si─Ö up┼éywaj─ůcym czasem, to on jakby z
2014-04-03 21:51 Ja już wziełam 8 tab meridii.
2014-03-27 11:57 IRA- Bezsenni
2014-03-27 11:19 Postaram si─Ö wi─Öc wyja┼Ťni─ç kilka kwestii.
2014-03-27 10:49 i najwa┼╝niejsze dokumenty, czyli karta ci─ů┼╝y, ostatnie us
2014-03-27 10:20 Od jakiego┼Ť czasu te┼╝ si─Ö przerzuci┼éam na bardziej profe
2014-03-27 09:51 dotyczy to na przykład poszczenia raz w tygodniu, postu wie
2014-03-27 09:16 czesc....
2014-03-27 08:47 dzi┼Ť czwartek a ja po wizycie u dr.
2014-03-27 08:18 uje przyspieszone bicie serca ;
2014-03-27 07:50 upsss sorki za bledy
2014-03-27 07:22 Id─Ö si─Ö umy─ç
2014-03-27 06:54 16)Deepack VS.
2014-03-27 06:25 Nie do┼Ť─ç, ┼╝e kolor zosta┼é tak samo czarny jak by┼é przed
2014-03-27 05:57 Jest mo┼╝e kto┼Ť ,kto podzieli┼éby si─Ö ze mn─ů tak─ů wiedz─
2014-03-27 05:26 Wymiar czasu opieki - 9 godz.dziennie, Wraunki płacowe do u
2014-03-27 04:58 a ty to slowo w slowo powtarzasz
2014-03-27 04:27 pewnie tak zrobie mam nadzieje ze mo┼╝na jeszcze zmieni─ç le
2014-03-27 03:55 Oj Dziewczyny!
2014-03-27 03:27 Moze głupio to zabrzmi ale ciesze się ze nie jestem sama z
2014-03-26 02:24 Tak!
2014-03-26 01:51 witam wszystkich wieczorowa pora
2014-03-26 01:19 Po kontrolnym USG w szpitalu lekarz powiedział, jednak nic
2014-03-26 00:47 Ja proponowa┼éabym Ci Pani─ů Monik─Ö z Cleopatry na we┼énowc
2014-03-26 00:15 LADYWEDDING
2014-03-25 23:46 i tak się rozeszło aż trafiło do mnie i do Ciebie!
2014-03-25 23:15 do Zastal Z.G to ─Ĺpiewa Shate bodajze ale tytulu nie znam
2014-03-25 22:44 lub profesjonalna londa?
2014-03-25 22:14 B┼éagam je┼Ťli kt├│ra┼Ť to stosowa┼éa niech odpowie, bo stra
2014-03-25 21:45 A my┼Ťlisz, ┼╝e takie co┼Ť te┼╝ na nich dzia┼éa?
2014-03-25 21:15 Najpierw ultard┼║wi─Ökowo a potem piaskowanie i lakierowanie
2014-03-25 20:45 Nie t─Ödy droga.
2014-03-25 20:14 Potem jakos mi się wszystko uregulowało.
2014-03-25 19:46 Hej, 09 Marzena
2014-03-25 19:17 Teraz już dokładnie nie pamiętam, bo używam go od 3 mies
2014-03-25 18:47 Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e tu trafi┼éam, bo czytaj─ůc wasze posty mam
2014-03-25 18:18 Mam jednak nadzieję, że w przyszłym roku znowu tam zawita
2014-03-25 17:49 w tym czasie miałam też kilka przerw.
2014-03-25 17:19 Wsadzi sw├│j ryjek na jaki┼Ť plakat i bedzie sie cieszyc ze
2014-03-25 16:47 Tytu┼é D┼╝entelmena Roku otrzymuje cz┼éowiek, kt├│ry nie by┼
2014-03-25 16:17 Bardzo chcia┼éabym zacz─ů─ç biega─ç czy je┼║dzi─ç na rowerze
2014-03-25 15:45 Twoj kolega Arab,tak jak z reszta wiekszosc z nich,ma wieksz
2014-03-25 15:12 Praktycznie dieta Atkinsa oznacza wyeliminowanie - przynajmn
2014-03-25 14:34 5.Boys Like Girls - Thunder
2014-03-25 13:53 Czy kto┼Ť ma taki sam model chetnie dowiem sie czego┼Ť wi─Öc
2014-03-25 13:13 Po wyschnięciu dywan cały czas sprawiał wrażenie lepkieg
2014-03-25 12:34 Pozdrawiam
2014-03-25 11:55 ******************************************************** ***